کلکسیونی از اشتباهات و اعترافات جواد خیابانی
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 کلکسیونی از عجیب ترین جملات جواد خیابانی

 

· طرفدارای مکزیک راه زیادی رو از مکزیک تا آفریقا اومدن,البته اگه از
مکزیک اومده باشن

· داور در سوت خودش میزنه

· بذارید به صراحت بگم که دو دقیقه وقت به پایان مسابقه باقی مونده !

· شاید نزدیک ترین کشور به قطب جنوب , آفریقای جنوبی باشه

· زاکونی که زا به معنای افریقا و کونی به معنایه عدد ۱۰ است

· باران هم به شدت میوزه

· بازی شیلی و اسپانیا بسیار جذاب خواهد شد مخصوصا اینکه بازیکنای هر
دو تیم هم زبان و همجنس و (بعد از یه مکث طولانی) و هم زبان هستن

· وقتی یه بازیکن هوندوراس تنه میزنه , انگار یه درخت تنه میزنه

· اسپانیا یه گل زده ، داوید ویا هم زده ، خیلی قشنگم زده ، ۵ دقیقه
پیشم زده



عکسی که فیس بوک آن را حذف کرد.
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 این عکــس خواننده اســترالیایی “کایلی مینوگو” را در یک کـنسرت نشان میدهد بعد از اینکه یکی از هوادارانش این خرس را به او هدیه داد. اما وقتی که او این عکس را در صفحه فیس بوک خود قرار داد بعد از مدتی ناگهان عکس حذف شد و او ایمیلی از فیس بوک به این مذمون دربافت کرد :


“We do not allow photos that contain nudity, drug use or violence”

ظاهرا مسئــولین فــیس بوک میکروفون را با چیز دیگری اشــتباه گرفته اند





دردسر جدید برای مسعود ازیل
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 مسعود اوزیل، بازیکن آلمانی رئال مادرید اسپانیا که اصلیتی ترک تبار است، پس از آنکه از مسلمان شدن ساره کونر،‌ معشوقه پیشین خود باخبر شد، نتوانست به زندگی پنهانی و غیرشرعی‌اش با او ادامه دهد.


مسلمان شدن خواننده معروف که قسمت عمده‌ای از زندگی مسعود را اشغال کرده بود باعث شد زندگی این دو خاتمه پیدا کند و مسعود در مادرید تنها شود.
او که مسیری مشابه با کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی و پرحاشیه مادرید را در اسپانیا سپری می‌کند، نمی‌توانست با ساره کونر ادامه دهد.
شایعه ارتباط او با عایده یزبک دختر ۲۸ ساله‌ای که برای تبدیل شدن به ملکه زیبایی ونزوئلا تلاش می‌کند، این روزها بر سر زبان افتاده اما هنوز در رسانه‌های اسپانیا به تائید دوربین‌های عکاسان حرفه‌ای نرسیده است، اگر چه برخی خبرنگاران ملاقات عایده با اوزیل را در میلان شکار کرده‌اند و همین موضوع حواشی تازه‌ای را برای بازیکن ملی پوش آلمان در پی داشته است.



شخصیت شناصی از روی نوع ماشین
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 به جذابترین گروه اینترنتی یاهو ملحق شوید  | BestIranGroups



شکار عظیم ترین کوسه سفید
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 

به نقل از خبرگزاری مهر، این کوسه ۵٫۵ متری نر غول پیکر در پاییز سال ۲۰۰۹ در جزیره گوئادالوپ مکزیک مشاهده شد و توانست رکورد پیشین محققان از بزرگترین کوسه سفید، کوسه سفید ماده ای ۵٫۱ متری به نام “کیمل” را شکسته و رکورد جدیدی به ثبت برساند.

 

رکورد دار جدید “آپاچی” نام داشته و وزنی برابر دو تن دارد. زمانی که محققان این کوسه را با دشواری های فراوان ناشی از تقلای این جاندار غول پیکر به روی عرشه کشتی تحقیقاتی خود منتقل کردند برچسبهای ردیاب ماهواره ای را به بدن او وصل کرده، نمونه خون جاندار را گرفته و دوباره او را در آب اقیانوس رها کردند. به گفته محققان بدن این جاندار سرتاسر پوشیده از زخم بوده است.

در جهان ماهی های غول پیکر، معمولا ماهی های ماده ابعادی بزرگتر از ماهی های نر دارند زیرا برای حمل نوزادان خود به حجم بیشتری نیاز دارند. با اینهمه محققان معتقدند حضور کوسه ای به بزرگی آپاچی در میان کوسه های ماده امری غیر عادی نیست، زیرا با وجود اینکه آپاچی کوسه ای عظیم الجثه است اما عظیم ترین کوسه ای نیست که ساکن اقیانوس ها است.

taknaz.ir at site

ارزش واقعی آپاچی به ابعاد بزرگ بدن این جاندار نیست بلکه به تاثیر این جاندار در کمک کردن به کشف اسرار پیچیده رفتارهای کوسه های سفید بزرگ است. از این رو محققان با نصب برچسبهای ردیاب به بدن آپاچی اکنون این ماهی غول پیکر را تحت نظر گرفته اند تا ببینند به کجا سفر می کند.

برای مثال مطالعات اخیر نشان می دهند کوسه های سفید اقیانوس آرام در نقاطی ویژه در نزدیکی سواحل تجمع می کنند و سپس برای خوردن غذا به سمت “کافه ای” در مرکز اقیانوس حرکت می کنند. این جانداران معمولا پس از صرف غذا دوباره به همان نقطه ای که در آن تجمع کرده بودند باز می گردند.

بر اساس گزارش نشنال جئوگرافیک، البته این رفتار در حد یک فرضیه در مورد کوسه ها عنوان شده و در صورتی که آپاچی رفتاری متفاوت از خود بروز دهد، این فرضیه رد خواهد شد. به طور کلی نشانه گذاری کوسه ها برای بررسی مسیرهایی که طی می کنند می تواند به فعالان محافظت از گونه های زیستی برای جلوگیری از منقرض شدن گونه ها کمک کند.



مهمترین رویداد زندگی آرنولد
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 ماریا شرایور خبرنگار یک نشریه ورزشی بود که سال ۱۹۷۷ با آرنولد ملاقات نمود. این ملاقات به آشنایی و سرانجام ازدواج این دو در سال ۱۹۸۶ ختم شد.

آرنولد شوارتزنگر و ماریا شرایور دیروز، دوشنبه، اعلام کردند که آنها از یکدیگر جدا شدند.

به گزارش فرارو به نقل از واشنگتن پست؛ آرنولد شواتزنگر، قهرمان پرورش اندام، بازیگر هالیوود و فرماندار  سابق کالیفرنیا دیروز اعلام کرد پس از ۲۵ سال زندگی مشترک با همسرش، از یکدیگر جدا می شوند.

ماریا شرایور خبرنگار یک نشریه ورزشی بود که سال ۱۹۷۷ با آرنولد ملاقات نمود. این ملاقات به آشنایی و سرانجام ازدواج این دو در سال ۱۹۸۶ ختم شد.



ثروتمند ترین مردان ایرانی
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 غول گردشگری ایران: حسین ثابت

taknaz.ir at site

 


حسین ثابت بکتاش متولد ۱۳۱۳ در مشهد است. از عناوین او، کارآفرین ثروتمند ایرانی، دلال فرش، و صاحب گروه هتل‌های ثابت را گفته‌اند.

ثابت تا پنج سال قبل در جزایر قناری ۵ هتل (۵ هزار تخت) داشته و در ایران نیز هتل بزرگ داریوش را به سبک تخت جمشید در کیش ساخته است.

وی، غیر از این هتل، چهار هتل دیگر نیز در کیش دارد و شرکت تجارت بین‌المللی ثابت و مجموعه پارک دلفین‌های کیش (دلفیناریوم و باغ پرندگان با مساحت بیش از ۶۵ هکتار) متعلق به اوست.

او کلنگ سرمایه گذاری هتل ۷ ستاره کوروش را نیز در جزیره کیش بر زمین زده که سیستم‌های آن با انرژی خورشیدی کار می‌کند (به عنوان نخستین هتل سبز ایران) و ۵۰۰ اتاق خواهد داشت.

سوئیت‌های هتل داریوش او در زمان‌های عادی سال هر شب ۴۰۰ هزار تومان و در ایام عید نوروز و… تا ۷۰۰ – ۸۰۰ هزار تومان هر شب اجاره داده می‌شود.

حسین ثابت چند هتل نیز در جزایر قناری اسپانیا تاسیس کرده و هم‌اکنون نیز بزرگترین شرکت هتل‌داری اسپانیا را صاحب است و خود او نیز در یکی از دو جزیره اختصاصی خود در اسپانیا زندگی می‌کند.

در خرداد ۸۷ رئیس سازمان میراث فرهنگی از فروش هتل‌های لاله تهران، یزد و سرعین با قیمتی معادل ۱۲۰۰ میلیارد ریال خبر داد. اسفندیار رحیم مشایی در مورد خریدار این خرید بزرگ گفته بود: «خریدار این هتل‌ها یکی از سهامداران این مجموعه است که دارای سوابق درخشان و موثری در صنعت گردشگری و هتل داری در داخل و خارج از کشور است.» این خریدار همان ثابت بود.



روش های یافتن همسر مورد علاقه
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

  

برقراری رابطه و ازدواج از دهه 70 به بعد پیچیدگی های بیشتری پیدا کرد. انتخاب های بسیار زیادی در پیش روی هر کس قرار می گرفت و حس رقابت نیز همواره در حال افزایش بود. لیست زیر به شما در پیدا کردن همسر دلخواه و حفظ رابطه خود با او کمک می کند.

 

 

1- قبول کنید به دنبال برقراری رابطه هستید

 

افتخار کنید به سن بلوغ و بزرگسالی رسیده اید و همچنین به خوبی می دانید نیازمند همسری هستید که ادامه زندگی خود را با او بگذرانید.

 

 

2- روابط گذشته را برای خودتان حل نمایید

 

سعی کنید صدماتی که در گذشته به شما وارد آمده را فراموش کنید و اگر تقصیر از جانب شما بوده تلاش کنید از آنها عذر خواهی کرده و طلب بخشش نمایید. اگر بخواهید همواره وقایع تلخ گذشته را در ذهن خود مرور کنید و سعی بر منطقی کردن آنها داشته باشید، مطمئن باشید که کار به جایی نخواهید برد. شما باید از یک رابطه فقط دریافت احساسی داشته باشید. نامه ای بفرستید، تلفن بزنید، و از همه اینها بهتر رو در رو با شخص مورد نظر صحبت کنید. به خاطر داشته باشید که بخشش و عشق در قلب شما زندگی می کند نه در سرتان.

 

 

3- از تمرین تصویری استفاده کنید

 

بر روی یک تکه کاغذ بنویسید: “من خوشحالم از اینکه مالک ……هستم.” و رابطه ای که آرزویش را می کنید برای خود توصیف نمایید. سعی کنید احساسات، و آرزوهایی را که دارید، در ذهن خود به تصویر بکشید و البته نه فقط در مورد شریک زندگی، بلکه به طور کلی در مورد رابطه تان. در آن سمت کاغذ هم بنویسید: “مطمئن هستم که به تمام خواست هایم می رسم، به این دلیل که….” و بعد هم تمام حقایق موجود پیرامون آن مطلب را برای خود به رشته تحریر درآورید. این کاغذ را به کسی نشان ندهید، اما آنرا در دسترس نگه دارید و به طور مکرر به آن نگاه بیندازید.

 



انواع ازدواج برای آقایان
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 



تصاویری از جنگ بدون برنده
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 تصویری از جنگ بی سود که گاهی ما انسانها هم دچارش میشیم !!